UK: The beginning of a new adventure!

30 juni 2014 - Merelbeke, België

Dag trouwe lezers ;-)!

Hier ben ik weer! 1<2<3<4<5...nachtjes slapen nog en ik mag met mama en papa vertrekken naar de UK! Eerst nog even supporteren voor de Belgen morgen (ook al mag Amerika ook winnen want daar was het heel leuk), speelgoed kiezen, poppemie en Konijntje inpakken, een paar keer spelen bij de Vlerkjes,...en dan...off we go. Ik oefen volop mijn Engels!

We gaan kamperen in Wales en South England, hier en daar een jeugdherberg opzoeken en middenin de reis herbronnen op B&B. Je kan onze reisroute op de kaart zien en we voegen gauw wat fotootjes toe! Heb je mijn nieuwe profielfoto al gezien? Ik ben dan ook al erg gegroeid sedert mijn eerste expeditie naar Ijsland!

Big kisses!

Fay

1. Meetje en pepe.:
    1 juli 2014
    Hoi Fay, tof dat je gewoon onze noordzee oversteekt om op vakantie te gaan .(t'moet niet altijd zover zijn!!) Pepe & meetje zijn ook CRAZY ABOUT THE UK; Pas wel op, ze zijn daar een beetje gek want ze hebben geen Euro's en rijden aan de verkeerde kant van de straat, maar je moet nie bang zijn , je mama heeft daar van jongsaf degelijke rijinstructies gekregen.
    Hou je papa en mama toch maar goed bij de hand want de UK is een eiland( met veel water dus) zorg maar dat ze er niet invallen! Voor de rest genieten van countryside en worstjes met spek en ei eten van s'morgens vroeg.
    And last but not least: misschien staan we binnenkort in de mooiste cropcircle ever made!!
    See you soon. Kusjes en knuffels van Pepe & meetje.
  2. Mietje Gadeyne:
    4 juli 2014
    Dag Fay,
    Ik ben blij weer iets van je te horen............dat betekent dat je er opnieuw op uit trekt met papa en mama. Nonkel Frank en ikzelf wensen jullie een mooie avontuurlijke reis toe. We zullen je langs deze weg volgen.
    Liefs van ons