UK: Arrival in Brecon

8 juli 2014 - Brecon, Verenigd Koninkrijk

Hello! Na een lange dag reizen zijn we veilig aangekomen op onze eerste bestemming. We hadden hier en daar wat file. Dat ken ik al, file. Dat hadden we ook toen we naar Plopsaland geweest zijn. Lange file. Dat vind papa echt niet leuk, maar wij wachten nog wel eventjes hé mama. Ik weet ondertussen dat na file zonneschijn komt :-). Onderweg stopten we nog even bij de Discovery Look Out Playground. Hier kan ik even de beentjes strekken, mijn eerste kasteel veroveren, een kampje bouwen in het bos, picknicken...
Volgens de weersvoorspellingen zou het moeten regenen bij aankomst, maar we kunnen onze tent opzetten in het stralende zonnetje. De Priory Mill Campsite is precies wat we hoopten...net zoals ons campingetje aan de Semois. Basic, rustig, aan het water, rondscharrelende kipjes. Mama en papa verhuizen alles uit de auto naar de tent en ik mag lekker spelen met Hatty, mijn buurmeisje. Ze wordt 4 in juli, dus bijna even oud! Ik mag mijn kikkerbotjes aandoen en dan helpen met papa met de kruiwagen. Hout oppikken bij de boer voor het kampvuur...lekker eten en de tent in. Wel even wennen zo, want het is nog niet donker. Ik slaap nu ook al op een luchtmatras, in mijn lekker warme slaapzak! Tijd voor mama en papa om eentje te drinken en de leesboeken boven te halen!

We werden wakker onder een heerlijk ochtendzonnetje... Op het gemak buiten in pyama en botten ontbijten! Kon dat maar elke dag...

Brecon ontdekken vandaag... We hebben nog geen fotootjes wegens geen wifi... Later meer!

Bye!

1. Gadeyne Boute:
    8 juli 2014
    klinkt geestig
    hopelijk valt weer mee, hier vandaag alleen wat motregen
    fay speelt makkelijk met andere kindjes hé, dus de camping verlaten kan weer tegenvallen
    tot hoors
  2. Karen:
    9 juli 2014
    hoihoi,

Blij dat jullie goed toegekomen zijn! amuseer jullie maar!
    Tina heb je mijn sms'je gekregen?
    Groetjes van ons viertjes!
  3. Meetje en pepe.:
    9 juli 2014
    Hoi Fay & co.
    T'is nu woensdagavond de motregen van Omazee is over gegaan in een zomerstorm met af en toe een regendouche.
    We duimen dat je de botten in de auto kan laten en je kletsen kan aan doen en dat de zon erdoor komt.Speel maar veel met Hatty, maar hou ook een oogje op je pa & ma dat ze niet teveel aan de Pints met Lager &Bitter zitten zodat ze de tent nog terug vinden Hé.
    Veeeeeeel groetjes, en eet maar worstjes s'morgens dat je sterk staat. Daaaaaaaaaaaaaaaag.
  4. Sien en Saar en co:
    10 juli 2014
    Hey dag Fay!
    Amaai dat ziet er daar plezant uit! Jij bent daar precies n beetje op buitenlands kamp! In n tentje slapen in je gezellige slaapzak. Wauw! En aan n kampvuur zitten samen met je mama en papa! Zo cool! Hou t daar nog mr eventjes droog, want hier is t weer echt belgenweertje met motregen : -D! Mr zoals je al zei: na regen komt zonneschijn! Veel plezier daar nog en tot over 3 weken! XXX
  5. Denise Boute:
    10 juli 2014
    Hallo fay blij dat je hrt goed stelt. Ook nonkel jules en tante denise hebben al gezweet in baltimore. Best er airco bestaat in huis en auto. Gisteren zijn we geland in canada en heeft greet ons opgehaald. De temperatuur is aangenamer. Deze middag halen we florientje op aan de luchthaven. Hebben een mooi fotoboek gezien van ons samenzijn vorig jaar. Groetjes