UK 2.0: The Cotswolds... Farm life, Neverland & the Slaughters

7 augustus 2019 - Lower Slaughter, Verenigd Koninkrijk

Hello!

Op dag 3 van ons verblijf in the Cotswolds gingen we de boer op! We reden een flink stuk naar boven naar the Cotswolds Farm park. We zagen er alle boerderijdieren van heeeel dichtbij. We mochten een cavia strelen en een kuikentje vasthouden. Ik was een beetje bang eerst, maar broer toonde zonder vrees het goeie voorbeeld. Zelfs bij het grootste schaap stak hij vlot zijn handjes uit om hem wat korrels te geven. We konden ook een varkentje aaien en de biggetjes zien drinken. Er waren wel erg veeeeel soorten (rarebreeds) schapen! We reden op een tractor en sprongen op het springkussen.

Na de boerderij gingen we naar Neverland! Er was een groot doolhof in maïs gemaakt en we werden ontvangen door Itsmee, een zeer grappige (britse humor ooooh boy!) piraat, 'de rechterhand' van Captain Hook! We hielpen Peter Pan om de schatkist te vinden voor de kapitein hem zou vinden. Gelukkig kregen we wat hulp van Tinkerbell en de geheime aanwijzingen! Zo gingen we naar huis met een zakje goudstukken! Superleuk!

We reden terug naar de camping via de fotogenieke dorpjes Upper Slaughter en Lower Slaughter, waar mama zich goed liet gaan met de camera! Wij vonden het leuk om over de bruggetjes te wandelen!

We stopten ook nog bij Hetty Pegler's Tump, een long barrow waar je op je knieën in moet kruipen en met een zaklamp de 5 kamers kunt 'bezoeken'.

Na deze drukke dag schoven we aan tafel in Thistledown voor heerlijke homemade pizza! Het zonnetje scheen de hele dag, ondanks ze erg veel regen gaven voor de rest van Engeland. We namen ook nog een familiefoto op de tractor. Morgen gaan we voor een stadsbezoekje, om het evenwicht wat te bewaren met het vele countrylife!

Met liefs,

Fay

PS de blogjes komen met een beetje vertraging, geen wifi in the countryside, en ook de foto's zitten soms wat door elkaar...

PPS broertje zijn taal gaat met grote sprongen vooruit, hij vindt het eten superlekker (met 2 vette rollende r'en), zegt hellow tegen iedereen die hij tegenkomt, zingt uit volle borst mee met liedjes als kzag 2 beren, we stegen met een zucht en in een klein stationnetje, hij vindt spontaan dingen mooi, kan genieten van de kleine dingen, puzzelt als een echte puzzelkampioen...

PPPS Voor de Harry Potter-fans, ik lees mijn 3de nu uit en hou de volgende blog maar in de gaten!

1. Mietje Gadeyne:
    7 augustus 2019
    Zo te lezen genieten jullie met volle teugen
    Nonkel Frank en tante Mie
  2. Meetje en pepe.:
    8 augustus 2019
    Hoi Fay , Rynn en Co......daar aan de andere kant van de zee ....zo te zien is het daar heeeeeeeeeeeeeel leuk.
    We genieten hier opnieuw van jullie reisverhaal.... en kijken vol bewondering naar de veeeeeeeeeeeeeeeele mooie plaatsjes, en de prachtige verkleedfoto's.
    Amai Fay wat een prachtige kostuums je daar gevonden hebt....en je broertje ziet er ook mooi uit hoor... met zijn schild van de graalridders.
    Doe maar veel groetjes aan je Pa ( die veel energie nodig heeft voor die zware draagzak te torsen) en aan je mama( die zo haar eerste documentaire voor de BBC kan maken)
    Veel knuffels voor jullie alle 4.... van pepe & meetje.
  3. Ria:
    12 augustus 2019
    Zo leuk om julllie verhalen te lezen en foto's te zien. Zo zijn we zelf ook weer een beetje op vakantie. Wij zijn in Newquay en Londen geweest deze zomer, er zijn wel een paar dingen herkenbaar :)

Gr, Ria en co