SOUTH AFRICA: Durban & uShaka Marine World

25 juni 2016 - Durban, Zuid-Afrika

Aloha everyone!

Straight from sunny Durban...een kort berichtje van het zonneklopteam! We hebben eindelijk rokjesdag, de meisjes blij dus! We begonnen meteen in stijl met burgers bij Mojo's...zicht op de pier en de Golden Mile, zo wordt het strand hier genoemd...terecht, het ziet er golden uit!

We genoten daarna van qualitybeachtime! Fay huppelde de Indische Oceaan in en uit met zoveel enthousiasme dat het aanstekelijk werd. Misschien gaf ze ons stiekem een beetje hasselbramenconfituur, voor de kenners van Pluk en de Petteflet (daar luisteren we namelijk naar in de auto!)...we krijgen net zoals Mevrouw Helderder veel zin in meespelen! Dat wordt inbinden als we thuis zijn! Maar voor wat, hoort wat, zeker?

Vandaag was het dan ook echt Fay-dag! We gingen volledig op in de uShaka Marine World... We zagen pinguins en de dolfijnenshow, Fay ging voor het eerst snorkelen in de Snorkel Lagoon, we gingen dobberen op de Lazy River, we zagen gigantic sharks in een indrukwekkend aquarium, er was een megaspeeltuin, te veel plezier om op te noemen! Om de dag rustig af te sluiten, kreeg Fay een pedicure in de African Kids Spa - eindelijk weer eens propere voeten :-)!

Morgen duiken we weer helemaal in de safari-life...we trekken naar St Lucia en het iSmilingiso Wetlands Park voor een paar dagjes!

En...we zijn weer helemaal up to date met onze foto's, dus veel kijkplezier!

Tsjop tsjop!

Rik, Tina en Fay

1. Isabel:
    26 juni 2016
    Telkens ik jullie verhalen lees, kan ik alleen maar denken 'ooooh', 'zaaaaligg', 'jaloerssss' :) have funnnn daar ‍‍☀️
  2. Ria:
    27 juni 2016
    Hier ook fans van Pluk... enjoy playing!!
  3. Oma en opa cowboy:
    29 juni 2016
    heel mooie reis en Fay zal die ook niet meer vergeten ! kijk al uit naar jullie volgende verhalen , gewoon zalig om ze te lezen . Hier ondertussen een mooi nieuw interieur , ra ra geen foto's wel eens komen kijken ;-) . vele groetjes en dikke knuffels , geniet er nog van !!!
    mama
  4. Felke De Keyzer:
    30 juni 2016
    VAKANTIE!!! Eindelijk tijd om jullie reisverhalen eens met volle aandacht te lezen en mee te beleven :-) Nog veel plezier daar! Geniet van ieder moment X