PORTUGAL : Ready for take off...

7 juli 2015 - Zaventem, België

Hallooooo!
Een live-report vanuit Brussels Airport...de Lijn en de NMBS lieten ons niet in de steek vandaag, waardoor we flink op tijd kwamen. Dankzij de online check in mochten we onmiddellijk onze valieskes afgeven et voila...nu zitten we klaar aan de gate. Hier een grijze lucht, het weerbericht voor Lisboa belooft ons 28 graden woop woop! Tot gauw!
PS Dankjewel pépé voor de lekkere Elsa en Anna-eitjes, we hebben ze opgesmuld in de trein!

1. Meetje en pepe.:
    7 juli 2015
    Hoi Fay, we duimen voor een goeie reis, met wat avontuur, met mooi weer , met een prachtige natuurbelevenis ,met mooie zonsondergangen , en mooie sterrehemels , met lekker eten, met af en toe een ijsje, met een zalig campergevoel ......... en nog zoveel meer......... Geniet er maar van samen met je papa en mama.
    p.s. Vergeet mijn Portugees steentje niet hé!
    Veel knuffels voor jullie alle drie van pepe en meetje,
    vanuit het zonnige maar winderige Veurne.