PACIFIC NORTHWEST: Seattle, Fay's Anatomy

12 juni 2013 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Dag iedereen!

Hier ben ik eindelijk met een beetje nieuws over de eerste dagjes van ons avontuur. Ons ritje naar frankfurt verliep gesmeerd, en in het nh-hotel stond mijn bedje al klaar. De volgende morgen vol zenuwen naar de luchthaven... Vlotjes ingecheckt, security door en als sardientjes in een bokaaltje wachten aan de gate...en wachten aan de gate...en wachten aan de gate... Ons vliegtuig had een technisch probleempje, eentje dat ze niet konden oplossen en dus moest er een ander exemplaar komen. Drie uur later verontschuldigde de piloot zich voor het wachten met de woorden 'it's my job to get you to the other side alive, so better safe than sorry'... :-) .

In het vliegtuig was er voor mij weinig te beleven, stil zitten, pff, dus deed ik een dutje dicht bij papa en mama, speelde ik met mn nieuwe stickerboekjes en keek ik maja de bij-filmpjes. Bij aankomst kreeg ik een mooi complimentje van een dame, dat ze 2 rijen voor ons zat en niet eens wist dat er een kindje zo dicht zat en dat ze mij dus wel superflink vond. In Seattle aangekomen bleek er een fout met onze kametboeking te zijn. Na een beetje aandringen konden we toch uitgeput onder de wol...zzzzzz.

Gisteren gingen we op ontdekking naar de Space Needle en naar het Children's Museum. Vooral van dat laatste waren we onder de indruk. Alles op maat van Fay. Ook de Beansprout vond ik erg lekker.

Geniet van de fotootjes en tot snel!