PACIFIC NORTHWEST: Let's go!

8 juni 2013 - Gent, België

Dag iedereen,

Na zolang aftellen is het nu echt zo ver, wij zijn morgen riebedebie! Vandaag mocht ik met mama en papa helpen inpakken. Dat was een hele klus, ons hele hebben en houden in een paar valieskes. Er werd gewikt en gewogen, ingestoken, weer uitgehaald en ergens anders weer ingeplooid. We hebben welgeteld 75 kilo bagage, handbagage inbegrepen. Ik kan trouwens perfect in de grote valies een dutje doen, wie heeft er nog een reisbedje nodig... :-).

Ik ga iedereen wel heel erg missen, mijn familie, mijn klasje, ... Maar die 5 weekjes zullen voorbij vliegen, voor we het weten zijn we hier terug. Bedankt allemaal om mee af te tellen, nu kunnen jullie hier meegenieten van ons avontuur!

Liefs,

Fay

1. Alejandra Gérard:
    10 juni 2013
    Jullie zijn nog maar amper vertrokken en kijk al uit naar jullie reisverhalen.@Fay:Geniet van ieder moment,de wereld ziet er zo mooi uit door de ogen van een mooi elfje en als hij er wat minder mooi uitziet,kan jij hem vast een beetje mooier kleuren!@Tinalein:Alvast een gelukkige verjaardag.We worden ieder dag een beetje ouder maar sommigen van ons doen dat met zoveel stijl dat het lijkt alsof ze een jaartje jonger worden ipv een jaartje ouder.Dus een gelukkige 31 ste verjaardag!@Rik:Sommige mannen dragen hun ego op hun schouders,maar jij draagt een heel gezin.You provide them shelter,safetyness and a rock to build on. Kortom familie Gadeyne-Theuninck,You guys rock!So go on Rocking!Love you all.Tot binnen 5 weken!
  2. Oma en opa cowboy:
    11 juni 2013
    dag Tina . we hopen dat jullie goed aangekomen zijn in Amerika ! Niet te geloven dat jullie nu zo ver van huis zijn , maar het is jullie van harte gegund !! we wensen jou alvast een hele fijne verjaardag toe voor morgen en dat jullie samen de mooiste reis uit jullie dromen mogen meemaken ! Geef Fay een dikke knuffel en zoen van oma en opa ichtegem . we kijken al uit naar jullie verhalen !! Enjoy Enjoy Enjoy !!!
    liefs oma en opa :-)