PACIFIC NORTHWEST: Mail a Moose

5 mei 2013 - Gent, België

Dag iedereen,

Niet elke dag vind je een eland in je brievenbus, helemaal overgevlogen uit Canada. Het beestje heeft een rare naam: MOES, uitgesproken zoals in chocoMOES of minnie MOES :-). Allemaal familie van elkaar! Ik neem hem overal mee naar toe, zelfs naar bed; maar dat mag niet van mijn mama en papa. Enkel minnie mag in bed, MOESje niet.

Nog 35 nachten slapen en dan mogen we met het grote vliegtuig naar Amerika! Mijn mama en papa verdiepen zich in inches, jelly beans, ice cream sandwiches, androids, blue tooth, dual cores, 3G's, wifi's...lees: ze willen een tablet kopen. Zo kan ik op het vliegtuig filmpjes kijken, skypen met iedereen in België en zullen jullie mijn blog kunnen lezen! Huh, al die nieuwe termen, het is om tureluut van te worden. Een internationaal rijbewijs aanvragen is zelfs gemakkelijker. Maar goed, we wagen ons aan de nieuwe moderne vorm van reizen, e-traveling. We kijken al uit naar de lonely planet - app!

We hebben ook de officiële uitnodiging voor het huwelijksfeest van Emily en Alan ontvangen. Ze zullen in openlucht trouwen, bij het Historic Overlook House in Portland. Dat ziet er allemaal zo mooi uit. Hopelijk wordt het ook zo'n stralende dag als vandaag.

Lieve groetjes van Fay!

1. Katrijn:
    6 mei 2013
    woehoe, jelly beans! daar zal je van smullen fay, die zijn overheerlijk ;-)! ik tel samen met jou af naar je groooooooote reies! x
  2. Mietje Gadeyne:
    7 mei 2013
    Hallo Fay, mama en papa
    We wensen jullie een goede voorbereiding maar vooral een toffe reis toe!!!
    Tante Mie en nonkel Frank
  3. Meetje en pepe.:
    12 mei 2013
    Hoi Fay,
    We tellen hier in Veurne mee naar de datum van je vertrek,1 ding is zeker we gaan je missen, ja ja een maand naar het grote Amerika en dan nog naar Canada ook, t'is me wel de moeite hé.Veel plezier op het trouwfeest, bekijk het daar maar allemaal eens goed, maar neem die Amerikaantjes maar met een grote korrel zout.Als je daar in Alaska en Amerika bent zorg dan goed voor je papa en mama dat ze niet verloren lopen want die kunnen er nogal tegen aan gaan hoor!
    Zo Fay dat was het voor nu, ik stuur je nog een mail via je mama met enkele foto's van ons werk aan de terras , je hebt nog wat drinkgeld te goed, dat mogen dollars zijn zeker?
    Ik stuur je ook nog een foto :" pepe and the Moose" gespot in Noorwegen.Veel Knuffels van pepe en meetje.
  4. Isabel:
    28 mei 2013