MALTA & GOZO: Countdown to takeoff!

2 augustus 2023 - Gent, België

Hallo iedereen,

Zijn jullie klaar voor een nieuw avontuur? Vanavond nemen wij in Zaventem het vliegtuig naar Malta! We gaan 16 dagen lang op ontdekking op Malta en Gozo.

De Maltese eilanden zijn bewoond sinds 5000 voor Christus dankzij hun strategische zeeligging tussen het Europese en het Afrikaanse continent. Nog voor de Egyptische piramides gebouwd werden, bouwden ze op Malta al 50 ton zware megalieten. Zowel de Feniciërs, de Romeinen, de Arabieren, de Noormannen, de Fransen en de Britten plantten er al hun vlag neer en kwamen er pootje baden in de mooie blauwe zee. En laat dat nu net zijn wat wij er ook willen gaan doen! We kijken uit naar zon, zee, zwemmen, ... en hier en daar wat avontuur, natuur, cultuur en architectuur.

De valiezen zijn gevuld, de handbagage staat klaar... nog even afscheid nemen van Max en we zijn riebedebie.

Tot gauw!

Liefs, Fay en Rynn

PS Bedankt aan de liefste buren en babysit om voor Max te zorgen.

1. Meetje en pepe.:
    2 augustus 2023
    Ha, goeie reis en aangename vlucht. We kijken al uit naar de mooie foto's en de vele verhalen.
    Veel knuffels van ons 2, geniet er maar van.
  2. Sabine &Richard:
    2 augustus 2023
    Leuk reisje , hopelijk mooi weer !
    Veel cultuur, avontuur en natuur, genieten maar .
    Sabine en Richard
  3. Oma en opa cowboy:
    2 augustus 2023
    Genieten jullie er maar van in Malta. Zalig zonnig weer gewenst en veel plezier ,wo dierlijke avonturen ,en mooie herinneringen met jullue gezinnetje !we kijken al uit naar de reisverhalen .....😘😘