FRANCE: Saint-Malo & Cap Fréhel

26 juli 2017 - Saint-Malo, Frankrijk

Salut!

Een kort verslagje van onze bretoense avonturen...

Na een ontbijtje in de Manoir gingen we welnessen...sauna en jacuzzi...relaxen maar!

We bezochten daarna het schone Saint-Malo, een gezellig stadje met omwallingen, eerst op dé méést toeristische manier ooit: met het toeristentreintje! Tuut tuut! Broertje mocht bij mij zitten op de trein, gezellig! Daarna gingen we op de omwallingen wandelen en echte bretoense galettes eten met cider...genieten! Daarna wandelden we te voet door de stad en naar kleine Bé en grote Bé, twee eilandjes voor de kust, enkel bereikbaar als het eb is...

We zagen een geweldige straatartiest aan het werk!

In onze achtertuin nog even verfrissing gezocht in het zwembad, dat hadden we voor ons alleen!

Vandaag vertrokken we wat vroeger richting Cap Fréhel! Ik beklom met papa de vuurtoren terwijl mama broertje beneden een flesje gaf en daarna wandelden we langs het wandelpad richting Fort La Latte...stappen en klauteren...ik blijf het geweldig vinden! Broer deed zijn dutje in de draagzak...

Op een geweldig terrasje een lekker maaltijdje achter de kiezen gestoken...jummie!

We eindigden de dag aan het strand...met rode billen en neuzen thuisgekomen.

Dankuwel om allemaal te duimen voor de zon! Morgen komen we weer wat dichter...back to Normandy...met een speciale tussenstop....