BULGARIA: Team Explorers almost back in the air and on the road!

21 juni 2018 - Gent, België

здравей (hallo, spreek uit als zdravei)!

Het is bijna zover! De volgende reis van team explorers komt er aan! Wij gaan naar Bulgarije! Wel, ok, het is nog 38  dagen, maar na bijna een jaartje voorbereiden is dat echt niet lang meer!

Ja, je hoort het goed, zo lang zijn we er al mee bezig. Reizen is meer dan alleen de weken die we weg zijn, ook de voorbereidingen zijn part of de fun! Goeie vluchten vinden! Het eerste bezoekje aan de Zanzibar Reisboekenwinkel om de Lonely Planet en de juiste kaarten te kopen! Reisroutes uitstippelen! Airbnb en booking.com uitpluizen op zoek naar de meest unieke slaapplekken en ze dubbelchecken op tripadvisor! Een auto boeken via economy car rentals! Verzamelen van reismateriaal, kleine speeltjes, de juiste valiezen, de paspoorten...

....en het eerste blogje om onze blogvolgers al wat op te warmen :-)

Bulgarije belooft weer een hele nieuwe uitdaging te worden. Eerst en vooral omdat we met zijn vier gaan vliegen voor het eerst, maar ook omdat we met zijn vier voor het eerst 3 dagen in de bergen gaan trekken. We gaan drie nachtjes in berghutten slapen in het Rila National Park! Eerst oefenen we met wat dagtochten in het Pirin National Park, op zoek naar de 7 meren!

Om al die spannende eerste dingetjes te verteren, plannen we nadien lekker veel strand en waterplezier in aan de Zwarte Zee, een roadtrip langs oude steden vol geschiedenis en een citytrip in Sofia om af te ronden.

Ik ga eerst nog op kamp met de Chiro, dus ik moet mijn valies binnenkort al eens maken. Mama, papa en broertje gaan ondertussen wat kamperen, dus misschien krijgen jullie binnenkort al een leuk zomers fotoverslagje ;-) ... dus hou onze blog in de gaten! Wil je al onze updates in je mailbox? Registreer je dan met je emailadres via de blog!

Lief van Fay (en Rynn, mama en papa)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mietje Gadeyne:
    21 juni 2018
    Dag Fay,
    Nog een goede voorbereiding, juist aftellen tot het vertrek en dan genieten met Rynn, papa en mama
    Stel het goed op kamp
    Tante Mie en nonkel Frank
  2. Denise Boute:
    22 juni 2018
    Hello Fay,
    Wel meid je hebt fijne vooruitzichten voor de grote vakantie en we kijken er reeds naar uit naar je mooie verhalen en belevenissen.
  3. Ria:
    22 juni 2018
    We kijken er naar uit om weer een beetje "mee te reizen"!
  4. Meetje en pepe.:
    24 juni 2018
    Ok Fay, ga maar eerst op kamp een paar dagen zonder papa en mama.. .. en zonder je broertje die soms wat aan je haar trekt... je zult ze wel eventjes missen... maar dat lukt je wel. Daarna kan je in die zwarte zee gaan zwemmen... en al die oude steden bezoeken, alvast veel plezier... we volgen je hoor.