FRANCE: Fécamp, a day full of adventure

28 juli 2017 - Fécamp, Frankrijk

Bonjourkes!

Ik ben natuurlijk al even thuis ondertussen maar porde toch even mijn mama aan om het verhaal van onze reis af te maken ;-) ...

De laatste dag begonnen we met een stevig ontbijt des huizes, met pannenkoeken op het houtvuur. Heerlijk! We speelden voor de zoveelste keer Carcasonne, ik kan het echt al goed, met verschillende uitbreidingen!

Het was een grijze dag, dus twijfelden we even over de invulling, maar besloten toen toch tot serieuze actie over te gaan! Op naar Woody Park in Fécamp voor een touwenparcours. Een geluk dat ik zo een stoere papa heb die dit met mij wil doen. Mama bleef liever met beide beentjes, een koffietje en Rynn op de begane grond.

Het parcours ging tot 6 meter hoog, ik moest een klimgordel aan en bij de overgangen zelf mijn musketon overklikken. Ik heb geen schrik, het parcours was 45 minuten lang maar ik vond het een eitje, dus deed ik het gewoon in een half uurtje nog eens.

Op de terugweg pikten we pizza en een lekker wijntje op en gingen we nog eens genieten van onze Cabanne en zijn faciliteiten...met spijt in het hart moesten we afscheid nemen...ook van de ezeltjes Pipette en Prune.Ik maakte nog een mooie tekening voor het livre d'or en liet mama en papa mij beloven nog eens te zullen terugkeren naar dit huisje...en zo gingen we op pad naar huis.

De avonturen van Fay in Wonderland zitten er weer op voor deze zomer.

Benieuwd waar we de volgende keer naartoe zullen gaan!

Zoen van Fay

x

(Knuffel van Rynn, Liefs van mama en High Five van papa)

1. Annelies:
    1 augustus 2017
    Wow stoere meid! Misschien geen reisjes meer deze zomer, maar hopelijk wel nog veel heerlijke momenten met jullie gezin! Liefs
  2. Kim & co:
    2 augustus 2017
    Hoi daar, zo heerlijk om jullie verhalen te lezen. Het klinkt opnieuw als een topvakantie waar jullie opnieuw erg van genoten hebben! Benieuwd wat de volgende bestemming zal zijn !
    Groetjes
    Kim en co x
  3. Ria:
    5 augustus 2017
    Super om jullie vakantie een beetje "mee" te mogen beleven.
    Bedankt voor de mooie verhalen, blij dat jullie genoten hebben!
    Gr,
    Ria