BULGARIA: Ready for take off!

29 juli 2018 - Zaventem, België

Dag iedereen!

Ik heb superveel plezier gehad op Chirokamp terwijl mijn mama, papa en broertje kampeerden in de Ardennen! Ik en mijn was werden grondig gewassen, mijn valiesje uit- en weer ingepakt en hopla, vandaag zijn we weer riebedebie!

We slapen vanavond een nachtje in de Holiday Inn in Zaventem. Eerst heb ik met broer de kamer geinspecteerd en de bedjes getest. Daarna kreeg ik een 3 gangen kindermenu 😋 ... we vinden de formule park-sleep-fly toch weer een echte aanrader! De auto staat veilig geparkeerd, wij mogen morgen wat langer slapen en dan brengt de shuttle ons om 6u naar de luchthaven! Heerlijk als het hotel dan ook nog eens zalig kindvriendelijk is! Toffe bedjes, kids eat free, kickeren voor het slapen gaan, en van iedereen een grote glimlach!

Onze vlucht vertrekt om 8u55 richting Sofia! Benieuwd of mijn broertje 2 uur zal kunnen stilzitten?! Volg ons blogje de volgende keer weer door je emailadres in te geven en dan krijg je automatisch een mailupdate!

Liefs,

Fay

1. Mietje Gadeyne:
    29 juli 2018
    Geniet ervan samen met mama papa en Ryn Hopelijk niet teveel warmte want dat is niet echt leuk. We keerden 5 dagen vroeger dan gepland naar het frisseren belgenland.
  2. An (Julie, Lore en Seppe):
    30 juli 2018
    Dag Fay, wat leuk dat je eerste Chirokamp zo'n fantastische ervaring was, je lijkt me ook een echt chirowietje! We kijken al uit naar al je nieuwe avonturen in Bulgarije. Geniet er van samen met Rynn en jullie mama en papa! Groetjes, An, Julie, Lore en Seppe
  3. Oma en opa cowboy:
    30 juli 2018
    Geniet maar met volle teugen van jullie vakantie in Bulgarije. Dikke knuffel van oma en opa cowboy.
  4. Sabine &Richard:
    1 augustus 2018
    Dag Fay en Rynn ,Tina en Rik
    leuk zo'n een blog, geniet van jullie vakantie!!

X Sabine & Richard