UK: Mysterious Wilstshire

26 juli 2014 - Marlborough, Verenigd Koninkrijk

Hello everyboooddyy! We lopen achter als een trage stoomtrein wat betreft reisverslagjes omdat we vaak zodanig afgelegen gelogeerd zijn dat internet een rariteitje is! We hebben erg mooie dagen doorgebracht met pepe en meetje in Marlborough. We verbleven in een prachtig Engels landhuis met rieten dak én zwembaaaad! Zalig om na een warme wandeling nog even te kunnen plonzen! We gingen naar een pumping station kijken en naar the locks op het kanaal waar de narrow boats op varen. Ik mocht zelfs even helpen om de sluizen open te maken zodat de boot kon passeren! We zagen witte paarden en steencirkels maar geen enkele graancirkel. Mijn mama en pepe werden er bedachtzaam van... Een einde van een tijdperk? Ook de Barge Inn is veranderd... Mysteries kunnen niet commercieel worden want dan verliezen ze hun krachten! We gingen lekker eten in the Swann Inn, lekkere pub food! 's Morgens kregen we een heerlijk English Breakfast met worstjes en bacon, versierd met een bloempje! Al snel moesten we weer afscheid nemen van pepe zijn zotte kuren en meetje haar knuffels en verhaaltjes... Ik droom nog steeds van elfjes en twaalfjes en zet met plezier mijn elfenhoed op!

Lizard, here we come!