SOUTH AFRICA: A new adventure awaits!

30 januari 2016 - Gent, België

Dag iedereen!

Hier in Merelbeke zijn we met zijn allen druk in de weer...want binnen precies 128 dagen, een goede vier maand, vliegen wij over het gehele Afrikaanse continent richting Zuid-Afrika. De vluchten zijn geboekt, de reisroute ligt vast en we kregen alvast een paar ferme spuiten in de arm! Ik bleef er lekker cool bij :-) !

Ik kijk vooral uit naar het slapen op het vliegtuig, het slapen op de trein, zwemmen en wilde dieren zien. We hopen dat jullie ook voor deze reis onze blog zullen volgen! Ik kreeg van mama en papa mijn eigen fototoestel, dus dit keer zullen ook mijn eigen foto's verschijnen. Verder willen we jullie graag regelmatig verrassen met een filmpje! We oefenen alvast een beetje, dus kijk maar eens bij video's!

Groetjes

Fay

1. Chris:
    30 januari 2016
    Top top top wij volgen jullie avontuur zeker want Zuid Afrika staat ook op onze travellist!
  2. Sien en Saar en co:
    30 januari 2016
    Oh Fay!
    Gaan jullie naar Zuid Afrika? Wat is dat de max!
    Spannend seg!
    Nog 128 dagen?
    Woehoe ... aftellen maar!
  3. Meetje en pepe.:
    31 januari 2016
    Hoi Fay,
    Jy mamma en pappa het dat weer gereêl he,
    ons wens jou 'n reis om nooit meer te vergeet, dus baie pret.
    Wat vir ons 'n bietjie ver is kom nader omdat jullie daar heen gaan.
    Ons hoop dat jy die afrikaans 'n bietjie verstaan , jy moet dit maar vertaal na die merel
    beeks of westvlaam vir jou ma en pa.
    sorry hier of daar kan 'n fout inzitten van my, die tale knobbel is al 'n bietjie uitgeput.
    Fay wil jy 'n klip saambring van kaap goeie hoop vir my Versameling?

Groetjes en drukkies vir aale drie,
    van pepe en meetje.
  4. Meetje en pepe.:
    31 januari 2016
    Reisende tier, as jy op safari gaan sal ek langs jou loop, Warm bison.
  5. An (Julie, Lore en Seppe):
    1 februari 2016
    Lieve Fay,
    Wat een avontuur zal dat worden! Lore kijkt al uit naar de foto's van de wilde dieren. Hopelijk kom je er heel wat tegen :) veel plezier en de groetjes aan je mama en papa.
    An, Julie, Lore en ?
  6. Annie en willy:
    23 februari 2016
    hallo fay, we tellen mee af, want Fay het zal zeker mooi en spannend zijn. Oefen maar al vast met het nemen van foto's , we volgen zeker jullie avonturen, groetjes annie en willy