One year ago...the story of Rynn

5 juli 2017 - Gent, België

Dag allemaal,

Het is nu exact een jaar geleden dat jullie nog van fayinwonderland hoorden...ik neem jullie heel even mee terug naar het afgelopen drukke jaar in vogelvlucht...

We hadden het erg naar onze zin in Zuid-Afrika met ons drie...

...maar overal zagen we grote gezellige dierenfamilies...

...er was nog een leeg plekje naast mij op de achterbank...

...er kon nog een valiesje bij in de koffer...

...mijn papa en mama werden nieuwsgierig of ze nog zo een fantastische reiziger als mij konden produceren

...de mooie zomer begon met bloemetjes en bijtjes

...en toen mocht ik met mama alleen naar Parijs! Of dat dacht ik toen toch, want mijn broertje Rynn had zich al in mama's buik verstopt!

Tien maanden later was hij er eindelijk (eerst moest ik leren fietsen en viel mijn tand uit, grote zus zijn, je krijgt het niet cadeau!)... op 12 april werd Rynn geboren!

We vierden in mei mijn lentefeest met alle lieve mensen rondom mij, broertje was er ook bij!

Mijn broer is een echte reiziger, we gingen in juni al eens testen aan zee en hij ging maar al te graag mee!

Nu staan dus voor deze zomer, niet 1 maar 2 valiesjes klaar, en beginnen we aan ons nieuw reisjaar!

Eerst nog op scoutskamp, dan op reis met pepe en meetje, daarna gaan we glampen in Frankrijk! Spannend!

Liefs en tot snel,

Fayinwonderland

...

1. Ria:
    5 juli 2017
    ENJOY!!
  2. Verie:
    Mooie update :-) Heel veel leuke nieuwe boeiende spannende reisverhalen gewenst!
  3. Sien en Saar en co:
    6 juli 2017
    Hoi dag Faytje,

Wat een rollercoaster van een jaar was me dat voor jou! Hopelijk het komende jaar weer zo'n TOPjaar! Maar daar twijfel ik niet aan! Want in september mag jij al naar het tweede leerjaar! Wowh! Wat word jij een grote meid (zus)! Jouw mama en papa zullen wel heel fier op jou zijn! Maar nu eerst op kamp met de scouts! Wat cool! Leef je maar helemaal uit girl! De wereld ligt aan je voeten! Dikke knuffel Nele X
  4. Annelies:
    9 juli 2017
    We kijken al uit naar jullie nieuwe avonturen! Liefs x