20230803_205407

3 augustus 2023 - Sliema, Malta

20230803_205407

Deze foto werd gemaakt op 3 augustus 2023 in Sliema, Malta met een Samsung SM-A528B.

1. Oma en opa cowboy:
    3 augustus 2023
    Wow wow wow ,wat een belevenissen .had wel verwacht dat jullie het warm gingen krijgen eens de deur van het vliegtuig open zou gaan 🥵🥵🥵hebben wij in turkeye ook ervaren 😂.wat is het daar mooi zeg .om er bij van weg te dromen ..en zie dat strangers things ook in Malta is 😉😉 genieten jullie er van en slaapwel 🥰
  2. Sien en Saar en co:
    4 augustus 2023
    Ooh wauw! Wij zijn al een klein beetje jaloers als wij dit lezen en de mooie foto's zien😍!! Maar wij gunnen jullie dit zo hard!! Vooral aan mama Tina! Hopelijk vindt ze daar wat rust 🙏! Geniet met volle volle teugen van dit blijkbaar oh zo mooie land! De zus van Brecht en haar gezin zijn gisteren ook vertrokken naar Malta? Misschien zaten jullie wel op hetzelfde vliegtuig ☺️? We kijken al uit naar het volgende reisverhaal 🤤! Ontspan, geniet, chill en absorbeer al dit moois en de smeltkroes van al die culturen!! Veel liefs van ons!! Wij rijden vandaag richting huiswaarts met nog 1 overnachting op n camping in Poitiers. En morgenavond zijn wij weer in t regenachtige Belgenland 😅. Tot gauw! Kusjes van ons 😘😘😘😘!