ANDALUCIA: Tio Pepe, Cadiz y Sevilla

5 november 2011 - Sevilla, Spanje

Hola todos, hier zijn we voor een laatste nieuwsje uit España! Zoals jullie kunnen zien op de fotootjes hebben we erg veel genoten van de laatste dagjes.

Tio Pepe was een lekkere ervaring, eerst met zijn allen in een treintje rondrijden op het domein van de sherry-maker, de grote sherry-tonnen bewonderen, en dan het leukste gedeelte: proeven! Nooit gedacht dat mama en papa van zoveel glazen tegelijk konden drinken, ik hield het bij de kaasjes. Een gezellig babbeltje met onze Amerikaanse buren-proevers and off we went.

In Cadiz hadden we een grijs weertje, wel jammer, strand zonder zon. Gelukkig valt er genoeg te ontdekken, zo gingen we de camera obscura in en konden we uitkijken over de hele stad, zowel van binnen als van buiten op de toren.

En dan de prachtige stad Sevilla, met het prachtige Alcazar en zijn weelderige tuinen, de machtige stierenring waar je de sfeer kunt opsnuiven van de erg controversiële stierevengevechten, het mooie park,...

Konden we maar een beetje langer blijven, we dromen al van volgende bestemmingen.

Knuffel

Fay