NORWAY: The discovery of the North

25 juni 2024 - Gent, België

Dearest gentle reader,

Het is bijna een jaar geleden dat ik jullie nog eens mee op reis mocht nemen... maar sommige reizen zijn nu eenmaal het wachten waard. Het hoge noorden prikkelt onze nieuwsgierigheid al sinds Annemie Struyf ons meenam in de verhalen van Veerle en Eddy, zangeres Soetkin en niet te vergeten: Kris, Marijke en de alpaca's. De soundtrack staat al klaar op Spotify.

Noorwegen. Eindelijk. Het land van de mooie mistige fjorden. Van brede landschappen en groene natuur. Van verse vis en Vikingen. Na veel wikken en wegen, lezen en plannen, boeken en beslissen, breiden we een mooie roadtrip aaneen.

Na een woelige week, vertrekken we morgenvroeg, voor dag en dauw, voor de eerste rij-etappe naar Denemarken, bestemming Rødekrø...

Ongeveer 23 dagen team explorers on the road. Hier delen we het schoons en het minder schoons dat we meemaken. De foto's. De flauwe moppen. De chancekes. De tegenslagen. Reizen is leven.

We hopen dat jullie met veel plezier zullen meelezen en ons af en toe een berichtje sturen.

Ha det! (Tot ziens!)

Fay en het voltallige team explorers!

1. Oma en opa cowboy:
    26 juni 2024
    Heel veel plezier op deze reis ,die ongetwijfeld super prachtig zal zijn .we kijken al uit naar jullie mooie reisverhalen 😘😘
  2. An:
    26 juni 2024
    Zalig! Geniet met volle teugen!
  3. Sabine en Richard:
    26 juni 2024
    Wauw,ik wou dat ik mee kon .bij ons staat het hoge Noorden ook nog op ons verlanglijstje. Maar zo te zien is er geen plaats meer in de auto!
    Geniet ,beleef,maak veel foto's en stapel de mooiste indrukken op in jullie hoofd.
    We zijn nieuwsgierig naar jullie verhalen en mooie foto's.
    Goeie reis
    Sabine en Richard
  4. Ria:
    Have fun! Mooi land… in een lang verleden nog gestudeerd met Erasmus 😉
  5. Céline:
    26 juni 2024
    Super! Ben blij dat ik weer een beetje mag mee reizen in jullie verhalen/verslagen! Geniet er van!
    En groetjes aan die vikingen he 😉
  6. Meetje en pepe.:
    26 juni 2024
    Goeie reis, liefst zonder platte banden hé. Voorzichtig weg team Explorer, en genieten van al dat mooi.

Jouw reactie