PACIFIC NORTHWEST: Vancouver, Summer in the City!

2 juli 2013 - Bellingham, Washington, Verenigde Staten

Hello everyone,

Onze reisverhalen zullen vanaf nu iets beperkter worden, omdat ook ons internet beperkter wordt naarmate we noordelijker reizen. We zitten op de cruise en hebben een dure internetverbinding via satelliet aangekocht.  Ons laatste berichtje was aan het begin van een heerlijke vierdaagse in Vancouver. We hadden straaaalend zomerweer, fietskes, een geweldig appartement ter beschikking (duif met view inbegrepen) en wederom supergezelschap. We gingen fietsen in Stanley Park, bezochten het aquarium (dolfijnen, belugawhale, ...), gingen met de aquabus, zwemmen in het openluchtzwembad en naar White Rock (Blankenberge op zn Canadees).

Gisteren werden we uitgezwaaid en vertrokken we op cruise! OMG, we zijn zo fan! We hadden een all aboard party en BBQ bij de pool (gisteren 28 graden - jeetje - hot), broebelden in de jacuzzi's, gingen naar de zumbales - jaja Neleke, ik heb je gemist! Rik was een goede stand-in :-) - en met Fay spelen bij de Guppies met spaghetti en verf.

Onze cabin is groter dan verwacht, de service is geweldig en Fay wordt overal aangesproken met Princess... !  Onze eerste halte Ketchikan komt steeds dichterbij, we hebben dan wel geen raam maar wel een flatscreen met webcam en de sneeuwtopkes liggen aan de horizon!

We sparen internet voor een volgend berichtje...!

Dikke zoenen uit Alaska

1. Oma:
    3 juli 2013
    jullie blijven me verbazen, telkens andere horizonten
    ik volg jullie reis wel op mijn blaadje maar verschiet telkens van de mooie foto's en verhalen.
    tuurlijk spreken ze fay aan met 'prinses' !!
    dikke knuffel en k zal al blij zijn jullie weer heelhuids thuis te zien
    oma!
  2. Sien en Saar en co:
    5 juli 2013
    OMG! Dat mag je wel zeggen! Het ziet er allemaal super fantastisch uit! En zo'n stralend weer!!! Daar kunnen wij hier enkele van dromen, maar als ik naar jullie kiekjes kijk, is dit zo hartverwarmend! Toppie Zumbales op cruise jiehaa! Knap! Mis jullie ook hoor! Onlangs via jullie huisje moeten passeren en daar is alles nog dik in orde! Geniet dubbel en dik! Tot binnenkort!!! Knuf Nele XXX
  3. Oma en opa cowboy:
    5 juli 2013
    Het ziet er een super deluxe reis uit ! man man man zaaalig om naar julie foto's te kijken en hopend ook ooit eens voet op Amerikaanse bodem te mogen zetten ! En dan dat criuise schip !!! gaan nog veel proberen te spelen met euromilions ;-) en misschien ooit eens in de prijzen vallen he :-) .
    wij gaan nog een beetje werken en dan ook een ander land gaan bezoeken en we kijken er ook al echt naar uit ! Hopelijk zien we jullie gauw ( heel bruin waaschijnlijk ) terug in ons Belgenlandje , maar genieten jullie eerst maar nog van de wonderbaarlijke zichten en ontdekkingen aan de onderkant van de wereld bol :-)
    dikke knuffel en ENJO!! en dikke kus voor Faytje x x x
    oma
    en opa