MALTA & GOZO: Home sweet home...

19 augustus 2023 - Gent, België

Hallo iedereen!

Wij zijn goed thuisgekomen gisteren! Gisterenmiddag vertrokken uit St Paul's Bay om ons autootje af te leveren. 522 km gereden op 16 dagen, 4de en 5de versnelling nauwelijks gebruikt maar wel heerlijk rondgesnord.

We snuisteren in de luchthaven in de Engelse boekenwinkel en ik koop mijn eerste Engelse boek, proberen parfums en lippenstift in de duty free, eten nog iets...

Daarna hebben we toch nog even moeten wachten op ons vliegtuig en de luchthaven van Malta is superklein en heel druk. Uiteindelijk vonden ze toch een bus om ons naar het vliegtuig te voeren. Met de trap naar boven en het vliegtuig een kusje geven bij het instappen. Rynn mocht even bij de piloten in de cockpit kijken, ál die knopjes en wat een vriendelijke piloten!

De vlucht was heerlijk zacht, Rynn kijkt door het raampje en op de tablet en ik kijk naar Hanna Montana. Bij de landing maken we wat bochten over Brussel en zien we de bollen van het atomium schitteren in de zon. Wieltjes op de grond en een applaus voor de piloot.

Ons eigen autootje oppikken, wat hebben wij een grote koffer zeg! Dit keer papa aan het stuur, mama zou zeker overal links willen rijden haha! 45 minuten later zijn we thuis! Max wacht ons al op!

We zijn blij dat we weer in ons eigen bedje liggen in de frisse Belgische lucht, en dat we groen lang gras hebben om in te liggen en spelen. We verorberen met plezier een goeie vloerpistolet...

Tot ons volgende avontuur!

Dikke zoenen van team explorers!

🧡💛🧡💛🧡💛🧡💛

1. Oma en opa cowboy:
    19 augustus 2023
    Welkom thuis en terug naar het gewone leven 😊😊green green gras of home 😍😍😍.wij ook nog paar dagjes genoten in de caravan .ps er zijn weer 2 uiltjes bij gekomen ,in het uilenparadijs ...zoals rynn het noemde 😊😊😊😊
  2. Familie Nutjes:
    Genoten van jullie verhalen!👍😉. Binnenkort is het onze beurt om Malta en Gozo onveilig te maken. Alvast al goede tips gelezen. Toppie 😜
  3. An (Julie, Lore en Seppe):
    20 augustus 2023
    Ik las in stilte mee met jullie reisavonturen. Het zag er zalig uit, een ideale afwisseling tussen vanalles een beetje :) en dat wandelen... tja, dat laten wij hier in de Provence ook even achterwege met de 38 graden... Behalve in Le Pal waar we de voorbije twee dagen doorbrachten, daar zijn jullie ook al geweest hé? Geniet van jullie (t)huis dat kan toch ook deugd doen hé.